tag:blogger.com,1999:blog-33295754.post3474915804120067555..comments2023-10-25T18:05:10.857+02:00Comments on El Bloc de trenscat.cat: Sant Cugat per via únicaBernat Borràshttp://www.blogger.com/profile/11056025963069794493noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-33295754.post-82670690274199997612009-02-12T11:11:00.000+01:002009-02-12T11:11:00.000+01:00Amb totes aquestes modificacions que estan fent po...Amb totes aquestes modificacions que estan fent podrien fer una conversio a lample internacional de les linies (sobretot a la linia de barna-Portbou que ara estan començant a preparar el terreny per el 3r carril de Alta velocitat.Jordihttps://www.blogger.com/profile/02243103197954526617noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-33295754.post-69919090369075212412009-02-11T23:00:00.000+01:002009-02-11T23:00:00.000+01:00Doncs tenia l'espectacular xifra de 5 vagons, un t...Doncs tenia l'espectacular xifra de 5 vagons, un tren de maqueta totalment, jeje.Bernat Borràshttps://www.blogger.com/profile/11056025963069794493noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-33295754.post-14127690750175257262009-02-11T19:47:00.000+01:002009-02-11T19:47:00.000+01:00Quants vagons tenia el mercant?Quants vagons tenia el mercant?albert gimenez joverhttps://www.blogger.com/profile/02414896476344084561noreply@blogger.com