tag:blogger.com,1999:blog-33295754.post4597585539972212339..comments2023-10-25T18:05:10.857+02:00Comments on El Bloc de trenscat.cat: 253 fins a la sopaBernat Borràshttp://www.blogger.com/profile/11056025963069794493noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-33295754.post-74282720192181983782010-05-12T18:17:03.467+02:002010-05-12T18:17:03.467+02:00A que hores passa el Cargometro de FGC?A que hores passa el Cargometro de FGC?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06536010181942728690noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-33295754.post-24154062064793620312010-05-10T09:24:07.118+02:002010-05-10T09:24:07.118+02:00Doncs jo encara no n´he fotografiat cap de 253. es...Doncs jo encara no n´he fotografiat cap de 253. espero ara al juny obrir la meva "veda" quan pugi a Barna.davidnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-33295754.post-67541386915444011462010-05-09T23:37:14.970+02:002010-05-09T23:37:14.970+02:00Tot i que ara hi ha saturació de 253, d'aquí u...Tot i que ara hi ha saturació de 253, d'aquí uns anys se'ns haurà acostumat la vista i les considerarem com unes 269, que anys enrera estaven a tot arreu.<br />El què no és lògic és que la Renfe retiri material motor tant prematurament (com les 250). A França hi han veritables dinosaures ferroviaris fent serveis diaris.Marchttps://www.blogger.com/profile/04606521509775027146noreply@blogger.com