A partir de demà els trens ja no seran fàcils de veure a El Prat de Llobregat ja que demà entra en servei la nova estació soterrada. L'estació provisional, que no ha funcionat ni 1 any donada la gran rapidesa de les obres, ha viscut avui els seus darrers moments de circulacions de tot tipus (excepte mercaderies que ja van deixar de passar-hi des de l'obertura del ramal Papiol-Can Tunis). Per veure-ho, hem anat fins a l'estació provisional d'El Prat per darrer cop, comprovant les obres de la LAV entre Sants i aquesta estació i veient la gran velocitat amb la que es fan, encara que sembla difícil que realment pugui estar tot llest de cara al desembre. Durant l'estona que hem estat a l'estació d'El Prat hem pogut veure un Talgo, diversos Alvia, Euromeds, trens de mitjana distància servits per unitats 444, 448 i 470 i trens de rodalies amb les omnipresents 447, 440 reformades, 450 i 451. En fi, quedarà ben guardat al record aquests trens per un indret que està cridat a ser un important nucli ferroviari si bé com ja va sent costum en aquest país ben amagat...
El bloc de la web dels trens de Catalunya, amb fotos, opinions, reflexions i experiències viscudes per la xarxa ferroviària
23 de març 2007
Adéu als trens en superfície pel Prat de Llobregat
A partir de demà els trens ja no seran fàcils de veure a El Prat de Llobregat ja que demà entra en servei la nova estació soterrada. L'estació provisional, que no ha funcionat ni 1 any donada la gran rapidesa de les obres, ha viscut avui els seus darrers moments de circulacions de tot tipus (excepte mercaderies que ja van deixar de passar-hi des de l'obertura del ramal Papiol-Can Tunis). Per veure-ho, hem anat fins a l'estació provisional d'El Prat per darrer cop, comprovant les obres de la LAV entre Sants i aquesta estació i veient la gran velocitat amb la que es fan, encara que sembla difícil que realment pugui estar tot llest de cara al desembre. Durant l'estona que hem estat a l'estació d'El Prat hem pogut veure un Talgo, diversos Alvia, Euromeds, trens de mitjana distància servits per unitats 444, 448 i 470 i trens de rodalies amb les omnipresents 447, 440 reformades, 450 i 451. En fi, quedarà ben guardat al record aquests trens per un indret que està cridat a ser un important nucli ferroviari si bé com ja va sent costum en aquest país ben amagat...
quina pena! Tot sigui per la causa. Estic totalment en contra del soterrament!!!!!!!!! així també poden soterrar tota l'AP7 i companyes...
ResponElimina