10 d’octubre 2006

Voltant per Barcelona en Civia i 9000

Ahir com que havia de baixar a Barcelona, vaig aprofitar per fer unes quantes voltes "frikis". El meu viatge va iniciar-se a l'estació de Sants on vaig proveïr-me d'uns quants horaris de trens (no puc evitar-ho!) per a continuació baixar a l'andana de la via 2 per agafar un tren fins a Clot-Aragó. Com que ja hi ha quatre Civia en funcionament, vaig esperar que passés un tren Hospitalet-Mataró i efectivament va ser una 465, en concret la nova 465-013. Un cop a El Clot-Aragó vaig esperar un parell de minuts i va passar un altre Civia, el 465-014. Vistos uns quants Civia vaig voler anar a la L2 per caçar el 9000 que ja hi circula des de fa uns dies. Així doncs, després de caminar pel "curt" enllaç de Clot vaig esperar el primer tren que passés (va ser una 2100) per anar fins a Bac de Roda que és una estació amb l'andana prou llarga per poder fer la foto bé al 9000. Va ser baixar del 2100 i arribava ja per l'altra via el 9000! Vaig fer una foto a corre cuita però no em va quedar gaire bé. Com que em vaig fixar amb el número de torn vaig decidir esperar-me a que passés en sentit contrari. Per fer temps, vaig agafar un tren fins a ArtiguesSant Adrià per tornar cap a Bac de Roda altre cop a esperar el 9000, que va passar al cap de relativament poca estona. Aquest cop la foto sí que em va quedar bé, però volia provar el nou tren anant-hi a dins. Així que vaig agafar el tren següent, que justament va ser un 5000 i de fer no havia anat encara en 5000 per la L2 tampoc i vaig anar de nou cap a ArtiguesSant Adrià on vaig tornar a canviar d'andana i vaig esperar el 9000. La impressió a bord del 9000 és bona, tot i que fa força grinyols a l'hora d'arrencar i frenar a més d'algun que altre balanceig. Imagino que ho estan comprovant encara tot plegat, ja que la cabina anava plena de tècnics d'Alstom, a més del motorista. Amb el 9000 vaig anar fins a Sant Antoni, per intentar fer una (mala) foto per tornar després cap a Universitat amb un 2100. A Universitat aprofito per agafar més folletons al Centre d'Atenció al Client i passo per Palau per comprar el Hobby Tren d'octubre. Baixo corrent cap a la via 4 de Plaça Catalunya de FGC per emprendre el viatge en S1 cap a Terrassa a bord d'una unitat 112.