Després de Vilanova del Camí vaig anar a Igualada, a fer fotos del pas a nivell al qual recentment van introduir canvis per tal que no estigui tancat tanta estona, ara que passaran trens cada 20 minuts. De tota manera, a Vilanova del Camí i Igualada estan fent una mena de pressió "político-ciutadana" contra el tren i l'augment de freqüències perquè diuen que provocarà moltes cues... volen, com no, soterrament o bé posar l'estació encara més lluny del centre d'Igualada. Ja a finals dels 70 es va treure el tren del centre posant l'estació a una punta de la ciutat i ara encara la volen més lluny. Si fos per mi els deixaria sense tren si tant es queixen i que l'hagin d'agafar a Vilanova del Camí, que total ja gairebé és això avui dia.
El tercer punt que vaig anar a veure va ser el ramal de la Seat de FGC que ja està totalment acabat i on diuen que el proper 18 de gener entraran en funcionament els trens de mercaderies entre la Seat i el port. De moment tenien tota una llarga filera de vagons portacotxes situada a l'interior de la factoria d'automòbils. Tinc ganes de veure una composició de mercaderies deixant la línia d'Igualada i baixant per la forta rampa cap a la Seat... a veure si tenim sort.
Finalment, vaig anar a una zona propera a Abrera pel costat Martorell per veure les obres de doble via. La via original s'està renovant tota mentre que els trens circulen per la nova via 2, fent el famós "zig-zag" a l'entrada d'Abrera. Dóna la impressió que aquestes obres podran estar acabades bastant aviat, així com la doble via fins a Olesa.
1 comentari:
¿No creus que amb els portacotxes, la sal i la potassa, ja n'hi ha prou d'aquest "collons" de metro que es van anomenant les línies de tren de FGC per l'ignorància del polítics de torn? I per afegir-hi una opinió personal, crec que haurien de llogar dues 1900 de FEVE per començar a baixar els fums dels escapaments ja que cada vegada hi ha mès troç soterrat.
Publica un comentari a l'entrada