11 de febrer 2009

Sant Cugat per via única

Avui he anat a complementar la visita de dilluns passat fent una ràpida incursió amb un R7 a Sant Cugat. La via 2 no té catenària des de la sortida de Cerdanyola Universitat i fins a Rubí, estant plantats els pals verds d'adif (excepte a les estacions on són metàl·lics "clàssics") però encara no hi ha ni les mènsules col·locades. Tal com ja vaig explicar a l'entrada de dilluns s'està procedint a instal·lar catenària nova, tot i que en desconec exactament els motius tècnics del canvi. La veritat és que entre el canvi de catenària i de via (que ja disposa de travessa preparada per al 3r carril) sembla una línia nova de trinca. A la foto del bloc un mercant molt curt circulant per l'única via habilitada si més no amb catenària.

3 comentaris:

albert gimenez jover ha dit...

Quants vagons tenia el mercant?

Bernat Borràs ha dit...

Doncs tenia l'espectacular xifra de 5 vagons, un tren de maqueta totalment, jeje.

Jordi ha dit...

Amb totes aquestes modificacions que estan fent podrien fer una conversio a lample internacional de les linies (sobretot a la linia de barna-Portbou que ara estan començant a preparar el terreny per el 3r carril de Alta velocitat.