L'altra actuació que s'ha fet és crear un accés totalment nou per l'altre extrem de l'andana, amb sortida a l'avinguda J.V.Foix. S'ha construït un pou amb dos ascensors i una escalinata que puja des de l'andana de la via 1 (la del costat muntanya) fins al vestíbul situat al nivell de l'avinguda Foix, just al punt on aquesta passa sota el passeig Reina Elisenda. Ara el què es troba a faltar és un enllaç entre l'avinguda Foix i el passeig Reina Elisenda directe, que de moment no hi és.
L'estació es pot dir que ha quedat ben adaptada però només en una de les seves dues vies, la 1, ja que a la via 2 l'únic accés possible és a través d'una escalinata i una escala mecànica pel vestíbul ja existent fins ara. De moment la via 2 s'usa relativament poc, tot i que a la tarda els L6 procedents de Pl.Catalunya hi finalitzen recorregut per tal de compatibilitzar-ho amb les llançadores a Sarrià, però se suposa que està prevista una prolongació de la línia de manera que la via 2 s'utilitzaria sempre, així que caldrà fer noves obres a l'estació per adaptar-la.
1 comentari:
Hola Bernat,
No voy a comentar nada acerca de la estación de Reina Elisenda. Mi comentario es sobre otra estación.
Acabo de ver las fotos que hiciste en 2005 de la estación de Montcada i Reixac Sant Joan.
Soy una de las tres niñas de una familia que vivió en esa estación hace 35 años.
No había visto ninguna imagen de ella desde que nos fuimos de allí. Sólo conservaba las imágenes en mi cabeza y las de algunas fotos que nuestros padres nos hicieron.
Ha sido muy impactante ver la escalinata de acceso y el edificio convertido en una estación fantasma; pero tus fotos son muy buenas.
He visto tu foto y compruebo que eres una persona joven. Me pregunto si, cuando hacias esas fotos en donde se refleja la decadencia de un lugar, imaginaste la estación llena de gente que iba i venía y a las personas que un día vivieron allí.
Un saludo,
Purificación Varela Herreo
Publica un comentari a l'entrada