De moment, s'ha desviat el trànsit pels carrers paral·lels a la Rambla (Arquímedes i Galileu) creant un carril de circulació i un carril bus-taxi, amb molt bon criteri donant així prioritat al transport públic. A la zona d'obres, on el què es farà es connectar la cua de maniobres actual amb el nou túnel fet amb tuneladora, de moment s'està netejant tot d'obstacles i col·locant una tanca que envolti el perímetre. A la tanca, com podeu veure a la foto del bloc, s'hi estan posant fotos històriques del tren quan anava per la superfície així com fotomuntatges de les futures estacions del què ja es denomina el "metro de Terrassa".
11 de gener 2008
Rambla tallada per obres del "metro de Terrassa"
El dimecres 9 de gener de 2008 van tallar al trànsit la Rambla d'Ègara de Terrassa, una de les artèries principals de la ciutat per donar pas a les obres de perllongament dels Ferrocarrils de la Generalitat a la ciutat. Finalment les obres es palpen en el dia a dia, afectant un dels llocs més importants de Terrassa, ja que de fet des de 2003 que s'estan movent terres a la futura estació de Vallparadís (amb no poques dificultats donades les restes arqueològiques que s'hi van trobant) i a la de Can Roca. Des de fa poc també s'està excavant el forat a l'estació del Nord, on es podrà enllaçar amb renfe.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
Quin s'estrenarà el prolongament dels
FCG de Terrassa?
Publica un comentari a l'entrada