26 de març 2008

A la R3 a Granollers-Canovelles i Mollet-Sta.Rosa

Després del descans de Setmana Santa tornem a la càrrega. Avui he estat a la R3 donant un voltet ja que havia de passar per Mollet a veure un amic que m'havia d'entregar una cosa.
El cas és que he anat primerament fins a Granollers-Canovelles a bord d'un "flamant" tren Barcelona-La Tor de Querol, que malhauradament era servit per una doble d'incòmodes unitats 447 en les que he hagut d'anar dret fins a Mollet. Un cop a Granollers he vist uns quants trens, tots servits per 447 i 440R, comptant entre ells un L'Hospitalet-Granollers. L'estació de Granollers-Canovelles té la peculiaritat dels dipòsits de ciment que li confereixen un caràcter singular.

He anat de Granollers-Canovelles a Mollet a bord de la 440R que duia una bona estona esperant el seu torn. A Mollet-Santa Rosa hem esperat el pas del rodalies a Puigcerdà que anava format per dues 440R, una de 2 cotxes i una de 3.

Finalment, he retornat a Terrassa via Sant Andreu Arenal ja que he agafat un tren que anava directe de Mollet-Santa Rosa a Sant Andreu. Crec que tots els trens haurien de fer parada a Montcada-Bifurcació per facilitar els enllaços ja que un es sent una mica "tonto" recorrent un mateix tram de línia dos cops. Per sort, per tornar cap a Terrassa he agafat una doble de 440R servint la línia R4, amb seients en disposició 3+2 al seu interior. Això ha fet que el viatge adquirís una altra naturalesa. Ara bé, tots els trens anaven amb retard, arribant el meu amb uns 15 minuts a la capital del Vallès.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

diuen des de que s'ha reduit les 440 a aquesta linia es fa cambi de tren a ribes de freser per les 440r i de ribes a barcelona es fa amb una 447, pero hi encara trens que fan tot el recorregut amb 440.

Bernat Borràs ha dit...

Sí, de fet ahir el tren que vaig agafar de Mollet-Sant Fost a Sant Andreu va creuar a Mollet mateix amb la 440-132 i una 440R de 3 cotxes acoblada darrere.