23 de desembre 2008

Grip superada a L'Ametlla de Mar

Com heu pogut comprovar he estat molts dies sense actualitzar el bloc. Això bàsicament ha sigut culpa d'una grip que vaig agafar i que m'ha fet estar en baixa forma durant força dies. Però finalment es podria dir que estic recuperat i per celebrar-ho hem fet una excursioneta per anar a dinar a L'Ametlla de Mar, que he aprofitat per fer unes quantes fotos a l'estació. Agrair des d'aquí la paciència de la meva mare que m'ha acompanyat.
A destacar a l'estació la presència total de la senyalètica d'adif que personalment trobo que els queda molt bé a les instal·lacions, ja que els dóna un toc de modernitat i netedat. Al matí he pogut caçar trens regionals, un Euromed amb Talgo VII en doble, el Talgo Múrcia-Barcelona, l'Alaris i un Euromed "clàssic". El dia anava bé, llàstima de no haver pogut pescar cap tren de mercaderies que avui sembla que eren cars de veure. A la tarda just abans de marxar ja cap a casa hem esperat un Euromed que m'ha endolcit el dia del tot, ja que era un sèrie 130 que ha passat a tota velocitat direcció València, tal com podeu veure a la foto del bloc.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

millorat i que passis unes bones festes

albert gimenez jover ha dit...

Bernat sembla que el dia 22/12 ja estaves una mica be perque vas actualitzar trenscat. Aixo es lo que pasa al hivern.

Anònim ha dit...

Visca la teva mare (que sino no tindríem actualitzacions) i aviam si et cures del tot! Bones festes