A Martorell he canviat a FGC observant l'engabiat que han muntat per poder guardar-hi trens a la nit. De Martorell-Central he anat a Martorell-Enllaç on ha passat la 254 remolcant els vagons de la SEAT buits cap a la factoria. La darrera etapa ha estat en un R5 llançadora fins a Olesa on he tingut la bona sort del dia: trobar la 213.34 en proves a la via 4. La 213.34 és la primera unitat 213 de la tecera remesa i que substituiran les unitats 211.
01 de desembre 2008
A La Granada i 213.34 en proves
Avui ha estat una tarda peculiar. La cacera ha començat a La Granada on he arribat en una doble de 447 i on m'he dirigit al pont que dóna accés a un polígon industrial per caçar l'AVE que surt a les 16:00 de Sants i l'Avant que surt a les 16:10. És un lloc molt bo perquè tens Montserrat com a teló de fons i una suau corba la mar de maca. Després he tornat a l'estació, on estan fent obres a l'andana de la via 1 no sé per fer-hi què, amb intenció de caçar algun mercant però no hi ha hagut sort. En els 40 minuts que m'hi he estat només 447 i vinga passar AVE i Avant per la línia UIC. Just quan marxava cap a Martorell amb el tren de rodalies ha passat un butaner cap al sud que ja no he pogut caçar... mala sort.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
wooooooooowww :O
i diuen que a la línia del vallès de FGC portaran trens nous per a les línies S1, S2 i L6...
Publica un comentari a l'entrada