Més tard, hem anat de l'estació d'Onze de Setembre a l'estació d'Eixample Nord, al Prat de Llobregat i al tram 1 de la línia L9. En aquest cas el túnel és d'un diàmetre menor, de 9 metres, i les estacions es realitzen entre pantalles com el mètode "convencional". Eixample Nord és ara també el punt on es fa el proveïment de les dovel·les per al túnel i l'extracció de terres, substituint el pou d'atac on es va introduir la tuneladora de Mas Blau. D'aquesta manera s'evita realitzar llargs trajectes per l'interior del túnel fins arribar cal punt d'excavació.
A la imatge del bloc podeu veure l'andana de l'estació d'Onze de Setembre.
5 comentaris:
Molt interessant tot plegat!
uau!!! volem més fotos!!!!
Ei, Bernat! El proxim mes de Novembre s'ha inagurara el tram entre Can Zam i Can Peixalet.
doncs encara estem esperant-ho: hi ha balls de dades d'inauguració... el 5? el 12? el 13?
crec que seria millor que no maregessin tant la perdiu, prefereixo que em diguin que esperem un any o dos més que no pas aquest canvi constant de dies
doncs encara estem esperant-ho, que hi ha balls de dades d'inauguració: el 5, el 12 o el 13?
prefereixo que em diguin que esperi un parell d'anys més a que em posin el caramel a la boca
Publica un comentari a l'entrada