30 de setembre 2006

De caça per la "gay zone"

Encara que pel títol es poden pensar coses "estranyes", ahir vaig anar a caçar trens a l'anomenada "gay zone", que correspon a la zona entre Sitges i Vilanova més propera a la costa. Es diu així perquè aquella zona la tenen acotada visiblement com si fos una mena de "gueto" gay, tot i que se suposa que qualsevol persona pot anar per allà. Si vaig anar a fer fotos allà va ser perquè fa pocs dies vaig veure un fil amb fotos de la zona que em van encisar (http://www.bahnforum.info/index.php?ind=reviews&op=entry_view&iden=409) i com que de fet també feia temps que volia anar a fer fotos de la zona doncs em vaig animar. No cal dir que de trens en vaig veure un munt i de tot tipus (Alvia, Altaria, Estrella, Talgo, Rodalies, Mercaderies i Mitja Distància) en les quatre hores que em vaig estar per la zona. Realment la diversió està assegurada!

A la foto, l'Altaria Triana circulant amb la 252-053, una dels dues locomotores 252 amb la nova decoració de renfe.