Aquest cap de setmana gairebé tots els trens de mitjana i llarga distància els han fet acabar a Barcelona, en lloc de Sant Vicenç de Calders, Tarragona o Camp de Tarragona, per tal de facilitar els desplaçaments als viatgers i que no haguessin de canviar de tren o bé a l'autobús. Per tal d'aconseguir-ho, tots aquests trens han circulat desviats per la línia de Vilafranca. D'aquesta manera, ha sigut possible veure tot tipus de trens de mitjana distància (440, 470, 444 i 448) i de llarga distància (Estrella, Talgo, Euromed i Alvia) pel Penedès. Una ocasió com aquesta no es podia desaprofitar, i he anat a fer fotos a El Vendrell, L'Arboç, el pas a nivell proper a Lavern-Subirats, El Papiol i finalment Martorell. La foto que il·lustra el bloc correspon a l'Estrella Galicia encapçalat per una de les poques 252 que encara llueixen la decoració "taxi" passant per El Vendrell.
11 de novembre 2007
Festival de trens per la línia de Vilafranca
Aquest cap de setmana gairebé tots els trens de mitjana i llarga distància els han fet acabar a Barcelona, en lloc de Sant Vicenç de Calders, Tarragona o Camp de Tarragona, per tal de facilitar els desplaçaments als viatgers i que no haguessin de canviar de tren o bé a l'autobús. Per tal d'aconseguir-ho, tots aquests trens han circulat desviats per la línia de Vilafranca. D'aquesta manera, ha sigut possible veure tot tipus de trens de mitjana distància (440, 470, 444 i 448) i de llarga distància (Estrella, Talgo, Euromed i Alvia) pel Penedès. Una ocasió com aquesta no es podia desaprofitar, i he anat a fer fotos a El Vendrell, L'Arboç, el pas a nivell proper a Lavern-Subirats, El Papiol i finalment Martorell. La foto que il·lustra el bloc correspon a l'Estrella Galicia encapçalat per una de les poques 252 que encara llueixen la decoració "taxi" passant per El Vendrell.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

2 comentaris:
des de la meva ignorància, com es que això no es pot fer els dies feiners? perquè no es pot fer anar més trens pel vallès i fer que arribin a l'estació de frança?
Perquè hi ha circulacions de mercaderies i anular-les podria resultar per a Renfe més car que el dispositiu que té muntat.
Publica un comentari a l'entrada