18 de desembre 2007

Incursió a la terra del Vichy

Avui havia d'anar a fer treball de Camp a Salt (Gironès) i aprofitant el viatge m'he llevat una mica més d'hora per acostar-me a l'estació de Caldes de Malavella amb l'objectiu de veure l'Estrella Costa Brava, recentment tornat a posar en servei després d'estar parat aprofitant l'excusa del tall de la línia a Bellvitge. El cas és que durant l'estona que m'he estat a l'estació he pogut veure força varietat de trens, des d'unitats 440 reformades amb l'esquema de colors de mitjana distància fins a 448, així com l'Estrella Costa Brava remolcat per la 252-047 en colors "natzarens" i el Catalan Talgo passant direcció Montpellier. Així mateix, he pogut veure dos trens de mercaderies i una locomotora aïllada. No està gens malament, ha valgut la pena suportar l'intens fred i humitat que feia així com el gel que es podia formar a les andanes que el personal de l'estació intentava evitar tirant sal.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest maletí que es veu a la dreta és el teu? "Rogamos mantengan sus pertenencias vigiladas en todo momento!"
Salutacions,

Anònim ha dit...

Bernat aquesta pregunta no te res a veure amb aquest post. Que es aixo del permis per fer foto a les estacions de RENFE? Costa diners? Es tambe obligatori per TMB i TRAM? Et demano que em donguis mes informacio.
Si us plau.




GRACIES

Anònim ha dit...

Ja et contesto jo: el pots demanar aqui, a la web d'ADIF. Però no se quan tardara, doncs jo el vaig demanar ja fa més d'un mes i mig:
http://www.adif.es/comunicacion/aut_foto.html
Salutacions,