Les obres de l'estació ja són ben visibles i comencen a prendre forma. S'ha col·locat un tram d'andanes que queden en forma de pont sobre la línia Papiol-Mollet i ja s'està fent l'estructura dels edificis d'accés. També s'han col·locat un total de dos conjunts de dues agulles diagonals a cada costat de la futura estació (és a dir, un total de 8 canvis!) per permetre la circulació en via única al tram de l'estació. Caldrà circular temporalment per una sola via donat que se n'ha de modificar el perfil longitudinal per tal que el tram d'andanes la rasant es situi pràcticament en horitzontal. La línia Papiol-Mollet tot i que passa just per sota no formarà un intercanviador directe que es podria haver resolt amb un sol moviment vertical molt ràpid sinó que caldrà caminar ben bé 400 metres entre les dues estacions. Coses de la mala planificació i coordinació.
L'estació de Sant Cugat Vulpalleres es preveu que entri en servei a finals de l'any 2010.
2 comentaris:
Saudações de Lisboa-Portugal
Be. Aviam si es veritat que es quan preveuen i no com algunes linees de metro o tren que s'han obert 2 o 3 anys més tard. Aquest pais es aixi de raro. Però bueno em sembla que no es l'unic.
Publica un comentari a l'entrada