19 de juny 2009

Túnel número 5 a La Floresta

Ahir a la tarda tornant cap a casa vaig fer una parada a La Floresta per fer una foto que feia temps que tenia ganes de fer i és dels nous desviaments que es van posar dins el túnel de La Floresta ja farà cosa de 2 anys. En concret volia abusar una mica del zoom i fer una foto en què es veiés una 111 enfilant la corba d'entrada al túnel, emulant una magnífica foto que em van passar no fa massa.
Finalment no va ser possible tenir una foto d'una 111 en aquesta posició ja que els dos cops que vaig intentar la foto sempre hi havia una 112 que anava direcció Barcelona que em tapava el tren S5, ja que només hi havia un escàs minut de marge per poder fer la foto bé. No obstant, al final vaig poder una foto que no em desagrada gens, d'un encreuament d'una 111 i una 112 amb el túnel pel mig.