08 de maig 2007

Un metro a Sabadell

No ens alarmem pel títol i més si ho escriu un terrassenc com jo. Resulta que comencen a arribar les primeres unitats de la sèrie 6000 del metro de Barcelona per a la línia L1. Aquests trens són de via ampla (1668 mm), el mateix ample de via que la xarxa d'adif. Per aquest motiu els nous metros s'estan encarrilant a Sabadell Sud i posteriorment es remolcaran fins a Plaça Catalunya a través de Barberà del Vallès, Cerdanyola i Montcada i Reixac. A l'estació de Plaça Catalunya s'utiltizarà de nou l'agulla que enllaça la xarxa d'adif amb la línia L1 i que en comptades ocasions es mou. Malhauradament el pas del tren per la famosa agulla es farà a unes hores impossibles per fer-ne fotos. De tota manera veure un metro a Sabadell Sud ja és prou curiós. Ressaltar que el tren està ben vigilat per evitar que certs energúmens (per dir-ho finament) en facin de les seves.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

hola,

Per el que m'han dit hi ham problemes (RENFE+ADIF) per fer el recorregut fins a Plaça Catalunya.

La solució de TMB es un pou al final de la linea 1 (Hospital Bellvitge) per on introduiren els trens, aprofitan la construcció de perllogament del tunel i aixi no tindren que molesta al senyors de RENFE+ADIF i les seves punyetes.

Anònim ha dit...

cuan puguis posa fotos de l'agulla



GRACIES

Anònim ha dit...

POSA FOTOS DE L'AGULLA




GRACIES

Anònim ha dit...

que es aixo de l'agulla, podries possar més fotos i més informacio sobre els 6000, podries fer un apartat on hi haguesin diverses fotos dels trens i de les series.

Anònim ha dit...

Ja son aqui! xD A tots els anònims que pregunten per l'agulla, la podeu veure perfectament a l'andana d' ADIF a plaça catalunya, direcció l'hospitalet, mes o menys a l'altura on acaba la paret que separa metro de renfe. O sigui, que aquest estiu a perseguir 6000 com bojos xD

Anònim ha dit...

Quin contrast aquest metro tan modern i l'etorn tan deixat on es troba aparcat.

http://xaubi.bloc.cat
www.pbase.com/xaubi

Anònim ha dit...

Bernat, no són 1668mm sinó 1674mm. El Transversal es va construir amb l'ample ibèric que hi havia aleshores, és a dir, 1674mm.

Bernat Borràs ha dit...

Tens raó Víctor, ho hauré de canviar.

Anònim ha dit...

hola de nou, m'agradaria preguntarte per k la línia 2 del metro ara hi han 3 tipus de trens diferents.

Bernot felicitats, esta chula la web!

Anònim ha dit...

es estrany veure aquestes situacions