El Catalan Talgo anava amb la 252-070 encara amb decoració "Grans Línies" i amb la inscripció "Altaria", suposo que deu ser de les últimes que queden així encara sense la decoració renfe operadora. Per deixar pas al Catalan Talgo el Rodalies St.Celoni-Aeroport va ser apartat a la via 4. Per a l'Elipsos a Zurich (Pau Casals) i Milà (Salvador Dalí) també un rodalies Aeroport-St.Celoni va ser apartat, en aquest cas a la via 3. Llàstima que l'hora a la que va passar (20:15) la claror ja no era cap maravella i la foto no va quedar tan perfecta com hauríem volgut.
28 d’agost 2009
A Granollers caçant el Català Talgo i l'Elipsos a Zurich i Milà
Ahir a la tarda sortint de la feina vaig anar a Granollers Centre on havia quedat amb un amic per caçar el Català Talgo Montpellier-Barcelona, el darrer Talgo III que queda en servei, i de passada caçar el llarg Trenhotel a Zurich i Milà. També de passada si teníem sort (no vam tenir-ne) potser veuríem algun mercaderies i qui sap si algun tren en proves o quelcom d'interessant.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
2 comentaris:
el submarí, deu ser dels trens mes vells d´Europa. Vaig llegir que una rama que feia el servei de Madrid a Huelva el posarien a punt per substituir-lo. Algú sap quan serà això
Hi havia una "rama" que feia el servei "Madrid-Badajoz" i ja va sewr retirada a Can Tunis. I això que dius, David. Em sembla que només es un projecte, ja que la única "rama" que queda en servei es aquesta: La 2B2.
Amb el teu permís, Bernat, poso la meva web del Catalán Talgo: http://www.catalantalgo.tk/ , on hi posa TOTA (o cuasi tota) la informació necessaria.
Publica un comentari a l'entrada