26 d’agost 2009

Un darrer matí de vacances ferroviari

Ahir era el meu últim dia de vacances estiuenques, de manera que donat que em vaig despertar força d'hora vaig decidir-me a anar a fer fotos ferroviàries durant el matí. Per començar no vaig anar gaire lluny de casa, al pont de Can Boada de la línia Barcelona-Manresa-Lleida d'adif on vaig caçar el saler Manresa-Flix que va passar amb una mitja hora de retard sobre l'hora "habitual".
De Terrassa vaig marxar cap a Santa Perpètua de Mogoda, on volia observar les obres del nou PAET que s'hi està construint, així com de les obres de doble via fins a Mollet. La cosa està força avançada; el PAET es troba ja construït i amb via però sense catenària a la via d'apartador (únicament d'ample internacional, cosa curiosa) que hi ha a la dreta de les principals, mirant sentit Mollet. Quant a les obres de duplicació de via fins a Mollet també es troben bastant avançades, si bé encara queda col·locar catenària i desconec com està la connexió amb la línia de Granollers i Portbou.

La cacera va seguir però ho posaré en un altre post. També seguiran les entrades del viatge a Itàlia, amb els viatges en tren Roma-Florència i Florència-Venècia.