20 de gener 2007

Més proves de la nova càmera, ara a Viladecans

Seguint les proves de la nova càmera digital, ahir volia anar altre cop a la línia de Vilanova i a un lloc proper a Barcelona per poder veure gran quantitat i varietat de trens circulant i en un lloc que tingués relativament poc fotografiat. Com que de fotos de Bellvitge, El Prat, Gavà, Castelldefels i Platja de Castelldefels ja en tinc una bona col·lecció, vaig anar a Viladecans que era una estació de la qual no en tenia massa cosa. Durant l'hora i mitja que em vaig estar al baixador no hi va haver temps per l'avorriment: trens de rodalies a dojo, trens de mitjana distància, trens de llarg recorregut com l'Alvia, l'Euromed o un Talgo i dos trens de mercaderies. A tot això eren quarts de 5 i vaig decidir anar fins a Bellvitge per fer quatre fotos aprofitant les darreres hores de llum del dia des de la nova passarel·la que han obert prop de l'estació i des de la qual hi ha unes perspectives molt bones del tren i les obres de túnel de la línia d'alta velocitat (LAV). Ja de tornada, vaig poder passar per la nova via d'entrada a Sants, desplaçada per les obres també de la LAV. El què ja no tinc tan clar des del meu punt de vista és que puguin arribar a Barcelona aquest any; possiblement es quedin a El Prat de Llobregat la qual cosa tampoc estaria gens malament si així s'evita fer obres amb presses excessives...