Així doncs, avui era "imprescindible" anar a caçar un Avant. Ho volia fer a Sants però l'única unitat 104 estava parada a la via 4, de manera que es feia molt difícil de fotografiar des de l'andana de les vies 6 i 7. Per tant, he seguit viatge amb un R4 cap a Martorell i me n'he anat a peu cap a la zona del pont de Santa Llúcia, per on antigament circulaven unitats 211, 213 i trens de potassa entre d'altres. Primer he pogut caçar l'AVE que surt a les 16:00 de Sants que ha passat pel pont només 12 minuts després. L'Avant sortia a les 16:10 i passava per Martorell al cap de només 14 minuts... tan de bo els rodalies anessin així de ràpids!
Per tornar cap a Terrassa em feia mandra fer-ho tant per via Rubí-Sant Cugat com per via Barcelona, de manera que he agafat FGC a Martorell-Enllaç i me n'he anat fins a Sant Vicenç-Castellgalí, fent una parada a Abrera per observar les obres de doble via que segueixen avançant però encara no estan acabades.
De Sant Vicenç de Castellet a Terrassa a més de destacar que la unitat 447 anava fastigosa interiorment (per variar), ha passat un interventor demanant i fent bitllets!! Una figura en perill d'extinció als trens de rodalies, sens dubte.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada