18 de febrer 2010
M'agraden les 449
Ahir vaig anar a Girona com comentava en el meu anterior post. El meu objectiu era veure la nova via amb travessa mixta que han posat a la via 1 (tot i que encara sense el 3r carril), les obres de la nova estació per a la LAV i la convencional i també les 449. Per pujar de Barcelona a Girona vaig fer servir un Regional però que anava servit per una 470 (!) i amb seients dels tous. Un cop a Girona vaig veure passar 449, 440, força mercants (destacant la 335 d'Euro Cargo Rail que quasi no l'enxampo) i el Talgo Mare Nostrum. De tornada a Terrassa vaig agafar el MD que surt de Girona a les 18:17 (inicia recorregut a la via 4). Aquest tren només l'havia provat fugaçament per dintre Barcelona però aquest cop he fet el trajecte de Girona a Sant Celoni, on canviaria a una "cutre" 447. M'ha agradat molt la 449, realment sembla que vagis en un tren més d'alta velocitat que regional. Els seients són força còmodes i els detallets de la tauleta desplegable, llum de lectura o reposapeus s'agraeixen. També està molt bé poder reclinar el seient sense molestar el de darrere. Molt curiós també que posen la velocitat que va el tren per les pantalles d'informació però només quan passa de 120 km/h! Vaig aprofitar per comprar-me uns bastonets i una ampolleta d'aigua a les màquines autovenda del tren, on hi ha uns preus prou populars.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
Si, si, quina diferència respecte els Catalunya Express. Els de Tarragona hauran de protestar de valent per poder aconseguir unes 449.
Publica un comentari a l'entrada