Un cop a Segur de Calafell va haver-hi bastant moviment de trens, tot i que es nota la davallada de circulacions des que tots els mercaderies van per la línia de Vilafranca. Durant la horeta que vaig estar per allí vaig poder caçar: unitats 450, el talgo de Lorca, una 470, el Mare Nostrum, doble de 451, un Alvia i una 440 que em va dur a Calafell, la següent etapa. A Calafell a més dels rodalies servits per 451, 440 i 447 vaig poder veure una doble d'Euromed circulant cap al sud, una 448 i l'Altaria Triana. Desgraciadament se'm va escapar una doble composició d'unitats 444.
La següent parada era Sant Vicenç de Calders on vaig veure de tot, acompanyat per un altre "friki" ferroviari al que vaig trobar per casualitat en un lloc que tampoc és gaire estrany pels qui ens agraden els trens. A destacar a Sant Vicenç diversos trens de mercaderies circulant tots cap al sud i una doble composició d'Alvia (mai els havia vist encara en doble composició) circulant cap a Barcelona.
Finalment de Sant Vicenç vam tornar cap a Martorell, acompanyats d'una dona que es trobava en un estat etílic bastant lamentable. Un cop a Martorell canvi ràpid a Martorell-Central de FGC i etapa final fins a Olesa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada