Dijous passat vaig poder comprovar com estaven les obres de l'estació. Vaig veure passar molts trens de rodalies; els de la línia R4 que anaven cap a Barcelona canviaven de via i circulaven per via única (en concret per la via 1, la que va més propera a l'autopista un cop es separen direcció Barcelona); els de la línia R7 circulaven només fins a Montcada-Bifurcació, degut a les obres de l'arribada de la LAV a Sants. En tota l'estona que vaig estar-hi, sobre una hora i mitja, només vaig poder veure i caçar un tren de mercaderies que circulava cap al sud i que devia venir de Can Tunis.
20 d’agost 2007
Dijous 16. Castellbisbal es dignifica
Després d'una llarga espera en la qual no han faltat reinvindicacions (aquestes sí que amb una bona raó de ser) per fi s'està remodelant l'estació de Castellbisbal. Finalment s'estan aixecant les andanes per tal de no haver d'escalar per pujar a un tren (no vull ni pensar que hauria passat amb un Civia!) i construint un nou pas inferior que enllaci les dues andanes de l'estació. A més, també s'està condicionant l'aparcament annex i diguem que reordenant i polint-ho tot. També s'amplia lleugerament l'edifici de viatgers, per tal de possiblement permetre la col·locació de noves barreres tarifàries i procedir al tancament de l'estació. Realment, per poc que s'hi faci sembla mentida com canvia l'aspecte de les coses. Així doncs, entre l'estació de Martorell i la de Castellbisbal disminueix lleugerament el nombre d'estacions de rodalies en estat precari, si bé encara n'hi ha moltes que necessiten una reforma més o menys urgent com ara Palautordera o fins i tot estacions tan importants com Sant Vicenç de Calders o Passeig de Gràcia, per citar-ne només algunes.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada