27 d’abril 2009

5 anys de Trambaix

Avui per motius de feina he agafat el tramvia de Francesc Macià a Av.de Xile i he pogut observar banderoles commemorant el 5è aniversari del retorn del tramvia a Barcelona. Com passa el temps, sembla que faci dos dies que funciona i ja fa 5 anys de la inauguració del 3 d'abril de 2004! No obstant, l'estat de conservació general de totes les instal·lacions fa que sembli tot quasi acabat d'estrenar. A la foto del bloc, dos tramvies a la parada de Francesc Macià.

4 comentaris:

Joaquim ha dit...

Si que tens raó, és ben estrany que a Barcelona una cosa que ja te 5 anys sembli nova. Esperem que sigui per molts anys!! Encara recordo totes aquelles protestes de la gent que protestava per la instal·lació d'un tramvia que ningú havia demanat... però bé que ha demostrat que va ser un encert!.
Salutacions,

Joaquim ha dit...

El que deia (cantonada inferior esquerra):
http://hemeroteca-paginas.lavanguardia.es/LVE01/PUB/2001/09/30/LVG20010930002VIB.pdf

JOS-FER Fotografía y vídeo ha dit...

Si vegesiu (el Trambesòs) com va a les 6 de la tarda...
Es invreible com estan per dins, ni una ratllada ni RES!

Una cosa Bernat, m'he fixat que has cambiat el logo de trenscat, m'agrada molt el nou, ja que el vell semblava el logo de "Transports Públics de Catalunya"
Salutacions, Borràs.

JOS-FER Fotografía y vídeo ha dit...

Una proposta que se m'havia anat del Cap...
Que et sembla si el "cristall" i els "llums" del logo els poses transparents? (Em refereixo a que es pugui veure el que hi ha darrere del tren pel "cistall" com si no hagues rès) no se si m'explicat bé.
Tu veuràs, ets el REI de Trenscat.cat