El diumenge al matí ens llevaríem tard, ja que de fet el nostre tren no sortia fins a les 12:55 de Zaragoza-Delicias i tenint en compte que l'estació la teníem a 5 minuts a peu de l'hotel ens ho podíem prendre amb calma. Després d'observar l'anar i venir de les cistelles del telecabina Aramon Leitner des de l'habitació de l'hotel, emorzaríem amb calma i a través de la passarel·la de vianants accediríem a la magnífica estació aragonesa. Encara teníem més d'1 hora lliure abans del nostre tren, que vam aprofitar per fer la volta completa pels balcons de la terminal intermodal (des del 2007 també és l'estació central d'autobusos). Durant aquesta estona vam poder veure trens de mitjana distància, el Civia de la flamant nova línia C1 de Rodalies i diversos trens d'alta velocitat, sèries 102, 103 i 104. Un cop feta la volta vam entrar a la zona restringida pel control de seguretat (que no només és per a trens d'alta velocitat, sinó també per a trens de mitjana distància per via convencional) i posteriorment baixaríem a l'andana de les vies 2 i 3. El nostre AVE a Barcelona entraria per la via 2 i mentrestant a la via 3 hi havia a punt un Avant a Calatayud que va marxar amb una ocupació quasi nul·la. El nostre AVE procedent de Madrid va arribar 5 minuts tard i anava en doble composició, si bé el primer comboi estava fora de servei, l'havien acoblat imagino que com a simple pas de material.Vam pujar al cotxe 2, de classe preferent, i el viatge va transcórrer amb total normalitat assolint els 303 km/h entre Zaragoza i Lleida. Durant el recorregut, ens van oferir un apetitós dinar així com premsa gratuïta; com els avions fa uns anys vaja.
Puntualment arribàvem a Sants des d'on tornaríem en un tren de rodalies fet un fàstic fins a Martorell, circulant per via banalitzada entre Molins de Rei i Castellbisbal.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada