A Palautordera em pensava que em trobaria bastant moviment d'obres ja que al juliol es va adjudicar la millora de l'estació, incloent un nou pas inferior entre andanes amb ascensors inclosos i remodelació integral de l'edifici de l'estació, a més d'arreglar tots els entorns de l'estació i se suposa que aixecar tota l'andana, avui només aixecada per a tres cotxes. Doncs res de res: només hi havia algunes discretes marques a terra on se suposa que es farà la boca del pas subterrani però ni rastre de maquinària ni operaris... sembla que va per llarg la cosa. De l'estació el què més m'ha sorprès ha estat la seva massiva utilització com a park&ride, imagino que com a complement del de Sant Celoni que sovint està molt saturat; no cal dir que els cotxes aparquen allà on poden, només hi ha una petitíssima zona habilitada on també para el bus urbà de Palautordera.
Durant el parell d'hores i mitja que he estat a l'estació he pogut veure unitats 451, 447, un Civia 465 (objectiu bàsic de la visita), unitats 440R en serveis de mitjana distància i unitats 448R en serveis Catalunya Exprés. A més, he vist un mercant circulant direcció Girona i amb un retard més que considerable també he pogut caçar el Talgo Mare Nostrum circulant cap a Montpellier.
De tornada cap a casa, a bord d'una 447, no m'he pogut resistir a baixar a Granollers Centre i canviar a un Civia 465 que estava estacionat a la via 4 per fer el tram de Granollers a Montcada i Reixac. El darrer tram de Montcada a Terrassa l'he fet en el Regional de Lleida, que anava una mica tard, i que últimament sempre em trobo quan faig excursions ferroviàries!
2 comentaris:
esteticament el frontal nou del civia no m´agrada, i de costat em diu poc.
Quina vergonya d'estació i quina vergonya de país per aguantar aquests nyaps!
Publica un comentari a l'entrada