Per anar a Salou he començat per agafar el tren a Passeig de Gràcia, estació en obres per aixecar un tram de les andanes amb unes peces que realment es veuen prou ben fetes. Com que encara faltaven més de 15 minuts perquè passés el tren que havia d'agafar per anar a Salou, he agafat un rodalies fins a Clot-Aragó, per tal d'assegurar-me un bon seient al Catalunya Exprés per al recorregut fins a Salou. El Catalunya Exprés amb el que he baixat era format per una doble composició d'unitats 470 (que tovets són els seients!) amb viatgers que no entenen perquè han de pagar suplement per anar amb un servei Exprés en lloc d'un Regional normal. El tren ha arribat bastant puntual a Salou i l'he fotografiat des de fora.
Tenia 2 hores justes per estar a l'estació en les quals a més de poder observar la nova senyalètica adif que està parcialment instal·lada (encara en roman molta de Renfe) he pogut veure un Teco remolcat per la 269.854 (crec que és una Tàndem), un Catalunya Exprés amb 448, un Euromed amb el 101-101 (motriu Duplex), el Channel Tunnel Expres (mercant Teco internacional), l'Alaris 490, un portaautos, un Regional amb 440R, un Euromed "estàndard" i el Talgo de Múrcia.
Amb 15 minuts de retard ha arribat una 448R per al servei Catalunya Exprés a Barcelona. La veritat és que sempre que hi pujo em sento molt bé i a més anava molt buida la unitat, almenys fins a Port Aventura i Tarragona... A Altafulla el tren es para i el maquinista diu que estarem 10-15 minuts allí parats perquè un tren davant nostre s'ha averiat entre Torredembarra i Sant Vicenç de Calders. Resignats hem esperat i finalment hem seguit viatge al cap d'un quart d'hora, arribant finalment a Sants amb uns 30 minuts de retard. La darrera etapa fins a Terrassa a bord d'una 447 que anava també tard però que m'ha anat bé per minimitzar el temps d'espera a Barcelona.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada