El cas és que he agafat primer el Regional de Lleida fins a Montcada Bifurcació des de Plaça Catalunya per veure què hi trobava... i sorpresa! a l'estació hi havia un tren de mercaderies amb una 269 maniobrant per l'estació que ja estava en marxa. He vist que es situava al costat Manresa de la composició i he agafat ràpidament el primer R4 que ha passat per anar a Montcada Santa Maria, on he pogut caçar una estona més tard el tren amb vagons plens de fusta que il·lustra el bloc.
Ja content per la caça feta, he agafat el R7 que finalitzava a Cerdanyola Universitat on només arribar he pogut caçar un portacotxes que anava cap al sud i un altre mercant circulant cap al nord. Ja quan estava a punt de marxar (al cap d'1 hora) ha passat un butaner direcció sud. La nova via preparada per als 3 carrils únicament està parcialment col·locada a la via 1 de l'estació i no es veu gens de moviment d'obres per allí.
Ha sigut una tarda afortunada, poden caçar 4 mercants molt a prop de casa en només 1 hora i escaig de temps.
5 comentaris:
Quina llastima que finalment no has anat a Sant Viçens, doncs avui aquesta tarda he estat a Sant Viçens de Calders.
Una pregunta, la via d'ample variable... Hem podries explicar una mica perque ho estan fent? Es que volen substituir els boggies dels trens per adaptarlos a lample internacional? o0
Ilustram :D
Sagman, el què s'està fent és col·locar 3 carrils a la mateixa via que l'actual. Per fer-ho s'ha de col·locar una travessa especial en la que es puguin fixar els 3 rails. Aleshores un dels rails és comú als dos amples i els altres dos un per a l'ample internacional i un altre per l'ample ibèric.
Gracies Bernat per la teva resposta.
Però extendrán això a la resta de la xarxa? Es que volen fer algu molt massiu? Si saps algu comentam, perque fa temps vaig sentir un rumor de que volien canviar l'ample de via de tot el pais pero hem semblava una bogeria, pero emprant aquest sistema no seria tan descavellat
tren carregat de fusta? Saps d'on venia i on anava? no sabia que a Catalunya hi hagués moviments de fusta per ferrocarril!
Publica un comentari a l'entrada