26 de maig 2009
112 i 111 amb nous logos FGC
Aquest matí m'he endut una sorpresa. Des d'avui (suposo) hi ha unes quantes 112 i algunes 111 que llueixen nous logotips. És el primer cop que es col·loquen logotips diferents en una 112 o 111 i no queda malament del tot, encara que al lateral s'ha enganxat un vinil amb el logo taronja i es nota la resta de l'antic a sota. Per la sensació que dóna en pocs dies totes les 111 i 112 aniran amb el logo nou, així que ja sabeu, a fer fotos amb els logos antics abans que desapareguin!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
9 comentaris:
Els nous logos que els posin a qualsevol altre lloc, als trens queden horrorosament lleigs.
Oh no!
El mateix ara pasarà amb el FCC que els hi va passar amb els trens de Renfe amb els colors antics.
Ualaa!! si es ke a li gual així quedaran els trens de FGC?
però que lleixos queden
tindré que anar a fer fotos als que encara estan normals O_O
gràcies per el reportatge i la notícia Bernat ;)
Trobo que queden pitjor aquests petits monticles que han fet a les andanes... horrorós.
De fet d'això dels monticles no acabo d'entendre perquè no pugen tota l'andana i punt. Suposo que no ho han fet perquè això implicaria moure els bancs i papereres (pujar-los una mica) i fer altres canvis. Espero que quan prolonguin la línia cap a Can Roca ho arreglin tot, perquè de fet també hi havia una recomanació de fer una sortida d'emergència a l'altre extrem de l'andana (no sé si es farà) però que podrien aprofitar-ho per remodelar tota l'andana i l'estació en general.
Això és el que calia, si senyor, nous logotips! I no més estacions, o fer la línia de la Pobla amb ample de via internacional, o fer una estació pròpia a Lleida, o allargar-la fins a la Seu, o fer el perllongament de la L8 fins al Besòs. Si senyor... Nous logotips... Bona inversió...
Un altre tema, Bernat, d'on has tret les longituds de les andanes del metro i FGC? És un document que es pot trobar a Internet?
Si canvien el logo als trens de la linea del valles també o faran a la linea de Llobregat-Anoia
Anònim, explica perquè cal que FGC faci una estació pròpia a Lleida. No cal que t'esforcis gaire, nomès dona un motiu. ¿De debò penses que el que costaria es pot comparar amb el cost d'un canvi de logos?
Mira, em queixo del canvi de logos perquè els vells ja estaven bé tenint en compte que el pressupost de FGC no és precisament gran. Una "pijada" vaja. A més, al meu entendre, el blanc sobre el taronja costa de distingir.
Sobre l'estació de Lleida crec que cal senzillament per què la línia de la Pobla pugui ser passera i allargada cap a Fraga o Maials sense dependre de la xarxa de Renfe, i no com ara un cul de sac "turístic" i "familiar" al tros de menys gent i un "tren-tram" a l'altre que a la que creixi una mica en usuaris ja donarà problemes a causa de combinar freqüències amb passos a nivell (i el clàssic avi despistat aixafat pel comboi de torn).
Publica un comentari a l'entrada