02 de desembre 2009

BcnRail 2009

Avui he anat per primera vegada al saló BcnRail, que enguany celebra la seva segona edició. Tot i que podria haver estat millor, no m'ha desagradat del tot ja que hi havia força cosa per mirar i he pogut arreplegar bastants fulletons i bosses (com a totes les fires però en aquest cas encara fa més gràcia). Entre d'altres hi havia stands de la Generalitat, adif, CAF, Alstom, Bombardier, Siemens, TRAM, FGC, Ferrocarriles de la Junta de Andalucía, FEVE, la Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril, etc. Llàstima que la part d'exposició de material mòbil l'he trobada molt pobra, ja que només hi havia un 9000 de TMB dels que aniran a la línia L9 amb la porta frontal d'evacuació oberta i un tramvia de CAF que anirà a Edinburgh. El 9000 ja el tenim molt vist però el tramvia d'Edinburgh m'ha causat molt bona impressió, amb un interior molt confortable marcat per uns còmodes seients de pell. Per cert, que m'han enquestat dos cops, hi havia unes noies que no paraven de buscar gent perquè els responguessin preguntes però com que érem els que érem... En fi, si més no la volteta ha valgut la pena, i a més es podia picotejar menjar dels diferents llocs!

6 comentaris:

Marc ha dit...

Sens dubte el present i el futur dels trens de passatgers són les automotrius, ja sigui en petit format com aquest tramvia o els TAV rollo Alaris o Alvia. Que lluny han quedat les grans locomotores i els glamurosos express!!! Per això aquestes presentacions només em porten enyorança.

renfe i metro ha dit...

HOLA BERNAT QUE SON 9200 O 9100?
PER QUE A LA l2: 9000 A LA l4: 9100
I A LA L9?

ATP ha dit...

Hola

Anònim ha dit...

jhfjhfdhhhjrg

Anònim ha dit...

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Marc ha dit...

Hola Bernat, tinc la millor noticia de L9. S'inagura el 13 de desembre. Just el dia de laMarató de tv3.De res.
(Tram: CAN ZAM-SINGUERLIN-ESGLESIA MAJOR-FONDO-CAN PERIXAUET)