31 de gener 2010

Espectacular ECR de taronges

Per fi l'he caçat! El famós tren de taronges de Silla (València) a Dagenham Railport (United Kingdom) baixant en aquest cas de buit cap a Silla al seu pas per la futura estació de Santa Perpètua-Can Folguera (o com s'acabi dient), a la línia Papiol-Mollet ja equipada amb el 3r carril. Encapçala la llarga composició la 335.011 d'Euro Cargo Rail. De propina ha passat la 250.011 cap al sud amb un Teco quan ja me n'anava.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Impressionant! No entenc com és que no ho exporten tot en tren! Les carreteres catalanes estan plenes de camions de fruita i verdura!

Cap problema per accedir a l'estació?

Adolf Ripollés i Querol ha dit...

Ja tocava tornar a veure transport de cítrics per tren !!!

Visca el color taronja!!!!

Anònim ha dit...

Que és això del tercer rail ?
gracies.

javier ha dit...

si has sigut victima d'una agresio, vexacions y/o intimidacions per part dels segurates de la RENFE, t'invito a unir-te al meu grup de facebook

http://www.facebook.com/group.php?gid=282746055302

Marc ha dit...

Jo només l'he vist un cop, però pel què he llegit els maquinistes de l'Euro Cargo Rail saluden molt sovint als aficionats que estem vora la via. Almenys a mi em va fotre unes quantes pitades.

Anònim ha dit...

el tercer rail és el que permet que ben aviat puguin circular per aquest sector els trens d'ampla de via europeu, de manera especial els de mercaderies.

olivellazeng ha dit...

Visca, de mica en mica ens apropem a Europa. Portem tants anys de retard!, impressiona. Salut

Nacho ha dit...

-Tots els diumenges a les 14,15 per Montmeló direcció sud.

Víctor Xaubet ha dit...

Si, el maquinista d'aquesta màquina mateix em va saludar després de saludar-lo jo, la setmana passada al seu pas per Maçanet, però ho va fer amb la mà. I el tren duia vagons plans, no eren de fruita.

Jordi Freixas ha dit...

El que no entenc és que aquesta operadora vagi amb locomotora diesel en un tram totalment electrificat.