31 de gener 2010
Espectacular ECR de taronges
Per fi l'he caçat! El famós tren de taronges de Silla (València) a Dagenham Railport (United Kingdom) baixant en aquest cas de buit cap a Silla al seu pas per la futura estació de Santa Perpètua-Can Folguera (o com s'acabi dient), a la línia Papiol-Mollet ja equipada amb el 3r carril. Encapçala la llarga composició la 335.011 d'Euro Cargo Rail. De propina ha passat la 250.011 cap al sud amb un Teco quan ja me n'anava.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
10 comentaris:
Impressionant! No entenc com és que no ho exporten tot en tren! Les carreteres catalanes estan plenes de camions de fruita i verdura!
Cap problema per accedir a l'estació?
Ja tocava tornar a veure transport de cítrics per tren !!!
Visca el color taronja!!!!
Que és això del tercer rail ?
gracies.
si has sigut victima d'una agresio, vexacions y/o intimidacions per part dels segurates de la RENFE, t'invito a unir-te al meu grup de facebook
http://www.facebook.com/group.php?gid=282746055302
Jo només l'he vist un cop, però pel què he llegit els maquinistes de l'Euro Cargo Rail saluden molt sovint als aficionats que estem vora la via. Almenys a mi em va fotre unes quantes pitades.
el tercer rail és el que permet que ben aviat puguin circular per aquest sector els trens d'ampla de via europeu, de manera especial els de mercaderies.
Visca, de mica en mica ens apropem a Europa. Portem tants anys de retard!, impressiona. Salut
-Tots els diumenges a les 14,15 per Montmeló direcció sud.
Si, el maquinista d'aquesta màquina mateix em va saludar després de saludar-lo jo, la setmana passada al seu pas per Maçanet, però ho va fer amb la mà. I el tren duia vagons plans, no eren de fruita.
El que no entenc és que aquesta operadora vagi amb locomotora diesel en un tram totalment electrificat.
Publica un comentari a l'entrada