22 d’octubre 2007

Nou horari laboral. Sant Sadurní trens desviats

Avui he iniciat un nou horari laboral que em permetrà disposar de més tardes lliures. Per celebrar-ho he decidit ficar-me de ple en el "pollastre ferroviari" més gran que mai hi ha hagut en aquest país anant a fer fotos a l'estació de Sant Sadurní d'Anoia, tot i que ja sabia que no trobaria tanta varietat com ahir ja que tots els trens de mitjana distància acabaven a Sant Vicenç de Calders i molts dels de llarga distància a Tarragona o al Camp de Tarragona. He agafat un tren a Sant Vicenç de Calders que ha passat molt puntual (tot i que no sé si era aquest o l'anterior o vés a saber...) a Plaça Catalunya. El viatge ha començat bé però just a l'entrada de Sants hem estat parats ben bé 10 minuts vagi vostè a saber perquè. Després d'agafar força gent a Sants, tot i que no tanta com em pensava, hem seguit viatge sense novetat destacable fins a Martorell. Allí ens han desviat cap a la via 3 perquè hi havia el Talgo de Lorca a la via 1. El cas és que l'hem avançat, la veritat és que no ho acabo d'entendre gaire encara el perquè.
Un cop a Sant Sadurní d'Anoia durant el parell d'horetes que m'hi he estat he pogut veure força varietat de trens. Per fi m'he pogut treure una espineta que tenia clavada ja que sempre que havia estat en aquesta estació únicament veia unitats 447 i res més. De trens desviats he pogut veure el Talgo de Lorca que abans he comentat i que il·lustra el bloc, la 252-068 aïllada però horriblement grafitejada, el Talgo Mare Nostrum que a més ha avançat un rodalies que s'ha apartat a la via 4, un Euromed cobert amb material Talgo 7 i quatre trens de mercaderies! De tota manera la veritat és que tampoc he trobat que la línia anés precisament saturada de trens, així que crec que potser algun tren més de mitjana o llarga distància podria haver arribat fins a Barcelona per via Vilafranca... Renfe sembla que l'únic que ha fet com a reforç de la línia ha estat prolongar els trens que normalment acaben a Vilafranca fins a Sant Vicenç de Calders, de manera que hi havia un tren cada mitja hora i en doble composició. Realment tampoc anaven excessivament plens, suposo que la gent ha preferit optar per mitjans alternatius.

Per tornar a Terrassa he anat a Martorell on he canviat a un tren de la línia R7 fins a Rubí i des d'allí amb l'autobús d'enllaç entre estacions he agafat un S1 fins a Terrassa. Segur que així he trigat menys que no pas anant directament amb el primer tren que havia agafat de Sant Sadurní a Terrassa. El dia (o segle) que hi hagi la Línia Orbital serà una altra història...

6 comentaris:

fartderenfe ha dit...

Pollastre? Això és una granja de pollastres, o millor, de porcs (això sí, amb el brau vermell i daurat de merda tatuat al cul.

Anònim ha dit...

bon dia, sabrieu dir-me si el euromed surt i arriba des de/a barna?
moltes gracies i avui m´acomiado amb un record de la tele:
cacaooooo maravillaooooo......
recaets, david de dénia

Oriol ha dit...

Si no m'equivoco els euromeds que van fins a BCN són els BCN-valencia

els que van fins alacant acaben a tgna.

Anònim ha dit...

EM PODRIAU DIR ALGUNA PAGINA MES ON TROBAR MES FOTOS? Siusplau

Hector ha dit...

Hola Bernat siusplau em podrias dir el teu msn si tens o el teu correu electronic per pasarte fotos meves aveura si t´agraden

Anònim ha dit...

gracies oriol