L'espectacular comboi, tal com podeu observar a la foto, es recolza sobre 12 eixos per costat i circula a una velocitat màxima de 50 km/h, reduint-se a 5 km/h en alguns punts. No es pot creuar amb cap altra circulació i ha de passar per vies que com a molt tinguin andana a un costat, ja que excedeix el gàlib habitual dels trens (és més ample del normal). Es diu que de Sant Vicenç a Rajadell anirà remolcat per una doble de 319 (de moment va amb una sola 319 "retales") i que circularà a contravia a partir de Sant Vicenç de Castellet. Com podeu veure, al Bages últimament hi ha moviment de trens "estranys"!
02 de març 2009
Caçant un altre transport especial pel Bages
Ahir a la tarda em vaig acostar a l'estació de Cerdanyola Universitat, que estava ben deserta en ser un diumenge, per trobar-me amb un tren molt especial estacionat a la via 3. Es tracta del transport d'un generador de Can Tunis fins a Rajadell amb tren. La primera etapa del viatge es va realitzar la nit de dissabte a diumenge de Can Tunis a Cerdanyola UAB. Aquesta nit passada en principi s'ha realitzat el trajecte de Cerdanyola UAB fins a Sabadell Sud, la nit que ve es farà de Sabadell Sud a Castellbell o St.Vicenç de Castellet i la nit de dimarts a dimecres arribarà a Rajadell, on s'ha trinxat una andana per a poder-lo descarregar. Possiblement un cop hagi passat aquest transport especial es tanqui la línia per a renovar la via entre Manresa i Calaf.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
3 comentaris:
Muy buena! Ya van varios generadores (o transformadores) que salen del puerto por renfe-operadora
Molt bona! Ja van diversos generadors (o transformadors) que surten del port per renfe-operadora
Aquesta composició estava fa poc a Can Tunis, no?
Sips! feia temps que hem preguntava que eren els vagons aquests vermells que veia quan anava cap a la feina... suposava que era algo per a transports especials.
Que xulo que vagi amb una retales per això. Algú sap per on descansa per poder caçarla ?
Publica un comentari a l'entrada