L'extraordinària composició estava encapçalada per la 254.02 i darrere portava la Berga 31, la Garrat 106 i darrere d'elles una varietat de vagons de mercaderies històrics, per tancar la composició amb la dièsel 701 que traccionava per cua i assegurava el frenatge de la composició. Poc abans de les 12 de la nit sortia l'espectacular composició de Martorell-Enllaç a una velocitat en teoria de 5-10 km/h cap a Abrera, on pararia per comprovar que tot anava correctament. De fet, el tren va anar parant a totes les estacions per fer comprovacions, de manera que finalment el vam poder veure a Abrera, Olesa, Montserrat-Aeri (on no va parar), Monistrol, Castellbell i Sant Vicenç de Castellet. El tren arribava poc després de les 2 de la matinada a Manresa-Alta, on es realitzarien maniobres per deixar la composició en una de les 4 vies d'estacionament del triangle al costat Manresa Baixador-Sallent i des d'on es traslladaran els trens a dintre les naus amb grues, ja que les vies de les naus d'estacionament no disposen d'agulles de connexió amb les altres vies. Cap a les 3 tot plegat s'acabava, i la 254.02 i la 701 baixaven acoblades cap a Martorell per descansar.
28 de febrer 2009
Sessió golfa per caçar una circulació única per FGC
Aquesta passada nit i matinada s'ha fet el trasllat de material històric de FGC des de Martorell-Enllaç a Manresa-Alta, on s'ha construït una nova nau per albergar-lo enmig de les vies del triangle que hi ha. No tot el material històric pujava cap al Bages, ja que la Monistrol 209, la Olot 22 i els cotxes de fusta de viatgers romanen a Martorell.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
5 comentaris:
Haver-ho dit al ftc!
Ho vaig saber divendres mateix i no vaig tenir temps d'avisar!
quin bon plan per dissabte a la nit. espero que algun dia no molt llunyà es pugui posar la garrat en estat de marxa
Esperem que puguin ésser conectats a la xarxa mitjançant els corresponents canvis d'agulla.Que els propietaris de la Berga i la Garrat facin un esforç per moure fitxa. És una veritable llàstima que un material tan important i en sorprenent bon estat resti amagat i molest tant per la companyia com per l'Associació d'Amics (De l'autobús?) del ferrocarril de Barcelona.
Avui he estat veient una estoneta per internet la "Bahn TV" i sortien els carriletes de Saxonia i del Harz. Sobren comentaris.
Estic segur que si aquest material no ha anat a parar a Vilanova és perquè el futur dels terrenys que ocupen els tallers i el museu no està gens clar i que consti que només és una sospita i que tant de bò m'equivoqui.
Gràcies per la Web, molt treballada i felicitats.
hoal
Publica un comentari a l'entrada