13 de febrer 2009

A Cerdanyola amb mercant de fusta

Avui aprofitant que és divendres i que bastantes vegades enxampo el mercant de fusta Manresa-València Font de Sant Lluís he aprofitat per fotografiar-lo a l'última estació de la línia que em faltava per fer entre Cerdanyola i Montcada Bifurcació. El que més m'ha sorprès ha estat que ha passat per via banalitzada per l'estació de Cerdanyola; no sé si és habitual o ho han fet per alliberar la via 1 més ràpid però ha sigut una imatge curiosa de veure. Per cert, una estona abans a l'entrada de Montcada Bifurcació m'he creuat amb material de via i obres que devia venir de la línia Papiol-Mollet. Una tornada cap a casa ben entretinguda!

2 comentaris:

JOS-FER Fotografía y vídeo ha dit...

Una miqueta estrany pero alguna vegada ho he vist, i tenies raó, el material d'obra venia de la linea de Papiol-Mollet, i ho se per que yo visc a Mollet i he anat aquest mati de Mollet a Barcelona (com cada dia) amb la R3.
Ho confirmo!

albert gimenez jover ha dit...

Ahir Diumenge vaig veure un alvia o trenhotel, no se al que era per que el vaig veure a la meva casa.
Aquest tren va passar Els Monjos aproximadament 8:25. Es per aixo Bernat si vol un dia pots posar una entrada amb el tren de les 8:25