24 d’octubre 2007

Altre cop a la línia de Vilafranca veient trens desviats

Avui tornava a tenir la tarda lliure i he anat de nou a la línia de Vilafranca a caçar trens desviats per culpa dels esvorancs a Bellvitge per les obres de la LAV. Aquest cop he anat més lluny, en concret fins a L'Arboç. Com a coses destacades he pogut veure un "Euromed" servit amb Talgo VII i una triple composició d'unitats 447 sense servei circulant tots dos cap a Barcelona. De fet les circulacions extraordinàries a la línia de Vilafranca no es redueixen només a alguns trens de llarga distància sinó també a moviments de trens de buit entre els que serveixen la R2 sud entre Gavà, Vilanova i Sant Vicenç i la resta de la xarxa. De fet la triple de 447 no seria l'únic moviment d'aquest tipus que veuria ja que més tard a Els Monjos veuria una doble d'unitats 451 circulant cap al sud de buit, un fet molt poc habitual a la línia. Durant l'hora d'estada a Els Monjos a més de les unitats 451 veuria un Talgo VII (que desconec quin servei feia) circulant cap a Barcelona, a més de diversos mercants. Seguint el meu trajecte, he passat mitja horeta a Gelida amb l'esperança de caçar el Talgo Miguel de Unamuno; no hi ha hagut sort. Després he anat a Martorell per canviar a un tren de la línia R7. El cas és que no sé perquè el tren de les 19:34 no ha sortit i la informadora de torn que hi havia per variar no tenia ni idea de res. Realment penso que els informadors són una despesa totalment inútil, ja que quan hi ha incidències mai són informats per part de qui sigui per poder donar les explicacions necessàries. Ha arribat un Manresa i al final he decidit agafar-lo i empassar-me 1 hora i quart de viatge per anar fins a Terrassa... com es troba a faltar la Línia Orbital!! Almenys durant l'estoneta que he estat esperant el tren a Martorell he pogut veure el Talgo Miguel de Unamuno i per les vies de FGC el saler i el potasser, si bé ja era molt fosc...

8 comentaris:

Anònim ha dit...

bernat siusplau deixam el teu msn o algu perque pogui parlar amb tu plis

Bernat Borràs ha dit...

A trenscat.cat tens l'adreça de correu electrònic. Envia'm un e-mail i et dic alguna cosa.

Pol ha dit...

Hola,

El Zapatero sembla ser que no o veu gents clar la dtata del 21 de desembre, avui (diria) a dit que aribara possiblament a finals de gener o de febrer relament...

Pol,http://metroes.blogspot.com/

Unknown ha dit...

Hola a tots;

A la fotografia de l'entrada, hi surt una unitat de dos pisos sense servei. La meva pregunta és: aquestes unitats anaven fins a St. Vicenç per servir a la línia R2 sud o anaven de refoç a la R4 Oest??

Martí Tudela:

www.subwayworld.cat (en proves però visitable)
www.subwayworldblog.blogspot.com

Anònim ha dit...

Subway world sembla una copia descarada de Trenscat no?...i sincerament com la pagina del Bernat no hi ha res!!! (si es molt mes uitl que la de les propies operadores!!!)

Anònim ha dit...

Es que la pagina d'en bernat està molt ben feta i és normal que hi hagi gent que es pregui la seva antiga estructura com a referència. Mentre les fotos no siguin iguals...

Anònim ha dit...

Señor borras le doy una informacion los automotores de la serie 593 actualmente no circulan en la linea LLeida - La Pobla. Entonces me gustaria que quitara en el apartado de circulaciones de esa ruta. Tmbien le informo que dicho tren hace un servicio regional LLeida-Cervera espero que modifique ese dato.

Adrian Gonzalez Cubero ha dit...

Ya fa dies que no actualitzes la web perque?




Mes a
http://blogtrenes.blogspot.com i nou http://blogtrenes2.blogspot.com