Un temps plujós ha acompanyat el dia, on els S1 i S2 eren anunciats als monitors com a "S1 Muntaner" i "S2 Muntaner" i paraven a Les Tres Torres i La Bonanova. A Muntaner tots els trens arribaven i sortien per la via 2 i hi havia un senyal de parada absoluta al final de la via costat Barcelona. Des de l'andana es podien veure materials divers de via i obres a prop de Sant Gervasi, amb el túnel totalment il·luminat.
L'autobús substitutori calia agafar-lo sortint pel costat Santaló. Tots els autobusos que feien el servei substitutori eren de TMB articulats, que tot i la seva grandària anave força plens. Les parades estaven senyalitzades amb un pal amb el nou logo de FGC.
A Gràcia els L7 seguien circulant de manera totalment habitual i hi havia un tren llançadora (com a servei L6) entre Gràcia i Pl.Catalunya que arribava i sortia de la via 2. Novament trobem senyals de parada absoluta a la via 1 i 2 costat Sarrià, i els túnels de la zona totalment il·luminats.
Finalment, a plaça Catalunya només funcionen les andanes de les vies 1 i 2; de la via 1 en sortien els L6 a Gràcia i els L7 de l'habitual via 2.
3 comentaris:
bernat, pels que som fora de Catalunya, com es el nou logo d´FGC?
david -dénia
David de Dénia, el trobaràs a: http://www.fgc.net/accesible/cat/comunicacio/identitat.htm
moltes gracies, anonim. ja patia, pensava que el canvi era un logo diferent, aquest amb mes de 25 anys no acusa el pas dels anys.
david, dénia
Publica un comentari a l'entrada