Me'n torno a FGC per agafar un S8 amb intencions de baixar a Martorell-Enllaç però després decideixo baixar a El Palau ja que en aquesta estació em faltava caçar una 211. Aquí espero que vingui el R5 i de passada aconsegueixo caçar dues 211 més. Agafo el R5 fins a Abrera; durant el camí destaca que a la via de topall que ve de la Solvay hi ha estacionada la 1000 de Tecsa.
De Martorell-Enllaç a Abrera per fi funciona la doble via, si bé de moment una mica a precari i sense senyalització activa, ja que es realitza BMC des del CTC per ràdio.
A Abrera baixo i puc veure que també la doble via cap a Olesa està finalitzada (després de 5 anys d'obres!!) si bé funciona provisionalment igual que el tram Martorell-Abrera. D'Abrera a Olesa vaig en S4 que s'atura a la via 1 de l'estació olesana, pràctica que pel què vec és habitual. D'aquesta manera, un cop el tren ha deixat els viatgers surt de buit fins a passar les agulles de sortida i es creua amb el R5 Manresa-Barcelona, que circula i s'atura a la via 2 d'Olesa. Un cop ha marxat el R5 entra el S4 darrere, també per la via 2.
La darrera etapa del viatge ha estat Olesa-Terrassa per via Sant Vicenç de Castellet, amb un temps d'enllaç de 9 minuts escassos (però suficients). A destacar que al tren de FGC ha pujat interventor a Castellbell i El Vilar i ha demanat bitllets i al tren de renfe també hi anava interventor, que recriminava encertadament a uns individus que fessin el favor de treure els peus del seient del davant, cosa que sembla que ja no és mal vista per molta gent...
A la foto, una unitat 213 circulant per la nova via 2 entre Olesa i Abrera, després de 5 llargs anys d'obres.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada