De Cornellà he anat a Pallejà per fer fotos de trens a les dues boques del túnel urbà (la nord i la sud) de cara a l'actualització de la línia Llobregat-Anoia de trenscat.cat. Pel què he pogut veure les obres d'urbanització de la superfície ja són ben visibles en moltes zones, transformant diverses zones de la població, tot i que el tren per un aficionat com jo sempre crec que hi feia més bonic...
03 de maig 2008
Tall total de línia a Cornellà i retorn a Pallejà
Entre l'1 i el 4 de maig la línia de la xarxa de via ampla entre Cornellà i L'Hospitalet està totalment tallada al trànsit ferroviari. El motiu és la connexió de les vies del nou viaducte per integrar al ferrocarril a Cornellà amb la línia actual. Per dur-ho a terme s'ha muntat una bona moguda a Cornellà on tots els trens iniciaven/finalitzaven trajecte a la via 1, on per accedir-hi s'ha muntat un accés provisional. Els trens circulaven de Cornellà a Sant Vicenç de Calders a raó de dos trens cada hora amb parada a totes les estacions. No cal dir que l'andana de Cornellà quedava plena de gom a gom durant la llarga estona entre trens. Una altra peculiaritat era que per donar la sortida al tren en situar-se a mitja andana calia que sortís el cap d'estació amb banderí i xiulet per autoritzar la marxa. Ressaltar que l'obra tenia una gran expectació, sobretot des del pas superior que creua les vies on molts "enginyers" hi deien la seva.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada