Per dur a terme aquest canvi s'han reprogramat alguns serveis, de manera que els R5 i R6 "llargs" Barcelona-Manresa/Igualada circulaven igual. De S8, dos dels quatre trens per hora que circulen es quedaven a Can Ros i circulaven per tant com a S33. Els dos altres S8 circulaven com a tals fins a Martorell, on es transformaven a R5 llançadora o R6 llançadora. En sentit invers es repetia la situació.
Donat que es realitzava BML ha sigut possible veure caps d'estació amb banderí a totes quatre estacions, podent fins i tot tenir la sort de fotografiar el portacotxes de SEAT pujant de buit cap a la planta de Martorell en dissabte i obtenir la primera imatge d'un portacotxes de FGC passant per Martorell-Enllaç amb senyal de pas, tal com podeu veure a la foto del bloc d'avui.
Agraïr des d'aquest bloc novament les atencions i amabilitat de tot el personal de FGC. Un plaer.
3 comentaris:
Fantàstica la primera foto de senyal de pas amb portacotxes d'FGC!
Autometro baqnderil !
Caram, noi, has passat caloreta, eh!! A la una del migdia bé que pegava...
Tinguéu tots una bona Revetlla.
Bernat. M'agradaria saber que he de fer per mirar els trens de FGC sense ser increpat pel "segurata". Divendres a Manresa Alta passejava per on ja ho feia amb 10 anys (en tinc més de 40)i em volia enviar els mossos. M'agradaria tu que coneixes el tema m'informessis. Gràcies.
Publica un comentari a l'entrada