Avui tota aquesta impressió m'ha caigut als peus ja que torna a estar com en els pitjors temps novament. Quan he arribat a l'estació he tingut una impressió de tristesa i soledat: en les seves 12 vies sota coberta i també en les exteriors els únics trens que hi havien era l'Alaris a la via 10 i la 252-061 a la via 3. Recordo que fins el nou rellançament degut a les obres de Sants almenys a les vies sempre hi havia multitud de trens regionals (ara mitjana distància) però és que avui no hi havia res de res. Solitud absoluta, poca gent, poc moviment. Per sort, cada 30 minuts irromp a l'estació un Civia cobrint la línia R10 a l'Aeroport i hi ha una mica d'animació a la via 8. També més tard han vingut a fer companyia a l'Alaris i a la 252 una unitat 470 i una doble de 448.
Al final he marxat amb el R10 de les 16:12, després d'estar menys d'una hora donant voltes per l'estació. La tornada a Terrassa l'he fet canviant de tren a Passeig de Gràcia, on he agafat un R2 per baixar a Montcada i Reixac i aprofitar per fer una foto al Talgo Mare Nostrum. La darrera etapa: Montcada i Reixac-Manresa - Terrassa.
3 comentaris:
Tenim una estació preciosa com és l'estació de França i sembla que el Govern no es vol donar conta que podria ser un foc turístic. Suposo que el millor és continuar saturant Sants (que continua sent la mateixa infraestructura, tot i que amb un rentat de cara).
Al suplement de La Vanguardia del diumenge dia 1 ("La Barcelona que viene"), en una imatge es veu l'EdF sense cap via pel davant... així que aprofitem de gaudir d'aquesta estació ara que podem, que potser d'aquí poc no hi haurà ni un sol tren a les seves vies (si en deixen alguna...).
Però... els Tren Hotel de París, Zurich i Milan, i el Talgo de Montpeller segueixen surtint de l'Estació de França, no?
Publica un comentari a l'entrada