
De Castellbisbal vam anar a Cambrils, estació on només havia estat una vegada i que tot i que no és que m'entusiasmi especialment tenia ganes de tornar-hi. A Cambrils vam veure-hi únicament trens regionals ja que tot seguit vam marxar cap a Mont-roig del Camp, estació encantadora que conserva dues aiguades i molt sabor ferroviari en el tram de via única del corredor del Mediterrani. A Mont-roig vam poder veure l'Alaris, el Talgo de Múrcia, el Talgo Mare Nostrum, l'Euromed i un mercaderies que havíem vist al matí formant-se a Castellbisbal.
De Mont-roig vam anar a Marçà-Falset, on vam dinar al fantàstic restaurant de l'estació. Mentre menjàvem van passar dos mercaderies que no vam poder caçar. Després de dinar va passar un regional cap a Barcelona i al cap d'una hora un Teco amb una 250 cap a l'interior. Fins al cap de 2 hores no passaria cap més tren, que seria el regional de Zaragoza. Finalment, va venir un tren químic de plataformes que va fer encreuament amb el Catalunya Exprés Flix-Barcelona.
2 comentaris:
Foto molt interessant, molt d'ADIF, jejeje...quin gust administrar solcs per a aquest tipus de tren...
No ho entenc... si és un tren de FGC que hi fa per les vies d' ADIF?
Ah,una cosa, Bernat em tens que explicar la diferència entre 470 i 440R en colors de MD!!!!!!!!!
Iper cert,les 353 del TMD (Teco de mitjana distància) provenen de la reforma de les 310 de renfe.
Publica un comentari a l'entrada