01 de setembre 2009

Sant Andreu Comtal potes enlaire

Ahir a la tarda vaig acostar-me a Sant Andreu Comtal per veure de prop les obres pel pas de la línia d'alta velocitat i la transformació de la xarxa convencional. En primer lloc vaig anar a la nova passarel·la que enllaça el barri de Sant Andreu amb les cotxeres del Triangle de TMB, on l'activitat d'obres era frenètica. Després vaig dirigir-me cap a la pròpia estació de Sant Andreu, on ja està operativa el què era l'antiga via 6 que és la que enllaça amb els tallers de material motor. L'antiga via 4 està col·locada però encara sense catenària i pendent de connectar. De fet les antigues vies 4 i 6 passaran a ser les vies 1 i 2, o sigui les principals i s'habilitaran noves andanes. La zona d'estacionament de cotxes convencionals del costat est s'està aixecant i s'ha demolit l'antic edifici de serveis per al material remolcat. Durant l'estona que vaig estar per allí vaig caçar un munt de Civies, 447, un Euromed sèrie 101 i una 252 remolcant un Talgo IV (per al Talgo de Múrcia).