Un cop a Monistrol he esperat el Cremallera que em duria fins a dalt el monestir. Poques novetats hi ha hagut des del 2003; a destacar alguna placa nova de senyalització informativa o uns panells dinàmics instal·lats a les andanes de Monistrol-Vila i Montserrat, si bé crec que no se li treuen gaire profit.
A Montserrat he fet un parell de fotos i vídeos ràpids fins que ha caigut una autèntica tromba d'aigua que ens ha acompanyat també durant la baixada. He baixat a Monistrol-Vila per esperar el següent Cremallera, que arribava fins a Monistrol-Enllaç. Durant aquesta estona la pluja encara s'ha intensificat més, en forma de tempesta amb llamps inclosos. Un d'aquests llamps ha caigut a la catenària (imatge impactant, sens dubte) cosa que ha fet parar un dels cremalleres si bé posteriorment ha pogut continuar viatge sense problemes. A més, també hi ha hagut problemes amb els senyals lluminosos de Monistrol-Vila cap a Monistrol-Enllaç, de manera que el tren ha sortit amb el senyal en vermell, amb ultrapassament autoritzat.
A Monistrol de Montserrat he fotografiat ràpidament la D9 i una nova plataforma a la via 5 fins que he agafat un R5 fins a Sant Vicenç-Castellgalí. Allí he pogut caçar el saler baixant de Súria cap a Solvay.
La darrera etapa ha estat en un R4 fins a Terrassa, directe des de Sant Vicenç, cosa que s'agraeix i fa com il·lusió tenint en compte que els trens de rodalies cada cop paren a més llocs i s'obliden dels semidirectes.
1 comentari:
Això del llamp a la catenària no ho hauràs pogut fotografiar, oi? Quina llàstima! I quina enveja! Quin espectacle que has tingut no? És el millor que et pot passar (espectacle i que les coses funcionin!)
Publica un comentari a l'entrada