El nostre tren sortia de l'estació de London Paddington. Un cop comprats els bitllets, esperaríem 25 minuts el tren de la companyia First Great Western ja que l'anterior havia sortit feia 5 minuts. I és que hi ha un tren cada mitja hora en aquesta línia que va fins a Bristol. El tren era un dièsel class 43 HST, amb una motriu a cada extrem i 8 cotxes intermitjos, dels que tan abunden pel Regne Unit i que es troben repartits entre diverses companyies. Tot i que el comboi ja té una edat, per dintre està totalment reformat i és molt confortable, si bé els seients trobo que són excessivament alts i tapen massa la vista del cotxe per dins. Una altra curiositat del tren és que les portes són manuals, s'obren cap enfora i el viatger des de dins ha de baixar la finestreta i treure la mà fora per poder-les obrir. El tren va sortir de la platform 4 de London Paddington a les 10:30 en punt circulant a tota velocitat (125mph o 200km/h) primer per un tram electrificat fins a la bifurcació cap a l'aeroport de Heathrow. Després va seguir per un tram de 4 vies, dues per als ràpids i dues per als trens amb parada a totes les estacions fins a Didcot Parkway, parant també a Reading abans. A partir de Didcot Parkway es circula per dues vies i es fa parada a Swindon i Chippenham, abans d'arribar a Bath Spa, on vam arribar a les 12 del migdia, 1 hora i mitja després de sortir de Paddington. L'estació de Bath Spa és petita, només té les dues vies generals amb andanes laterals, però té força trànsit de trens.
A la foto un tren HST procedent de Londres surt cap a Bristol Templs Meads després de fer parada a Bath Spa.
Aquí acaba el reporatge bloquer del viatge a Londres. Properament tindreu més fotos a trenscat.cat de Londres en l'especial que estic preparant.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada