En concret, els nostres trajectes en metro per la capital van ser els següents: L1 de Chamartin a Pinar de Chamartin, L1 de Pinar de Chamartin a Cuatro Caminos, L2 de Cuatro Caminos a Sol, L2 d'Ópera a San Bernardo, L4 de San Bernardo a Bilbao, L4 de Bilbao a Argüelles, L3 d'Argüelles a Plaza de España, L10 de Plaza de España a Casa de Campo, L5 de Casa de Campo a Urgel, L5 d'Urgel a Oporto i L6 d'Oporto a Méndez Álvaro.
Destacar del metro de Madrid els grans intercanviadors que s'han creat a les zones noves, com ara Chamartín (on destaca que hi ha les andanes fetes per dues línies de metro que hi han de passar en un futur!), Pinar de Chamartín (on hi ha un tramvia antic al vestíbul) o la famosa Principe Pío, de configuració molt singular. Destacar que els enllaços entre línies en molts casos es realitzen andana amb andana (tipus Paral·lel) sense ni tan sols haver de pujar o baixar escales per canviar de tren. També és curiosa la diferència entre els metros de gàlib ample o els de gàlib estret, tot i ser del mateix ample de via. Això sí, com a punts negatius destaca la poca informació que hi ha ja que es troben a faltar els termòmetres de les línies quan baixes a les andanes de les estacions i també a dintre els trens és molt confós ja que duen els esquemes de totes les línies per les que poden circular i costa situar-se. A més, en molts trens no anava la megafonia d'anunci de la propera estació.
A la foto del bloc podeu veure un tren de la línia 10 que va a Puerta del Sur a l'estació de Batán, que ningú diria que és una estació de metro sinó més aviat d'un tren de rodalies.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada