22 de febrer 2008

Montcada Ripollet i bitllets AVE a Sants

Avui he fet una petita escapada a l'estació de Montcada Ripollet, per desintoxicar una mica d'alta velocitat. Feia temps que tenia ganes de passar per aquella estació que trobo que encara guarda un cert regust de línia antiga (potser perquè part de la catenària és d'abans de la guerra civil com diuen últimament...). L'estació està "igual que sempre" i avui hi havia moviment ja que a la via 4 (via morta d'apartat) estaven carregant diversos vagons amb travesses de formigó per renovar la via. M'agradaria veure aquest tren, a saber amb quina locomotora va, tot i que per anar bé hauria de ser de dia, cosa que dubto que sigui possible.
En un altre ordre de coses, avui he passat per l'estació de Sants per imprimir els bitllets del què serà el meu primer viatge en tren d'alta velocitat des de Barcelona. El viatge serà curt, de poc més d'una hora, per anar fins a Lleida i tornar. La veritat és que les noves màquines de check-in que han posat van prou bé, introdueixes el localitzador que et donen quan els compres per internet i llestos. Teòricament amb la targeta de crèdit amb la que has pagat també funciona però no me n'he sortit. Per cert, que un fotògraf de La Vanguardia m'ha demanat molt amablement si em feia res que em fes una foto comprant els bitllets... així que si surt una foto meva al diari no us sorprengueu!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres molt bona aquesta de La Vanguardia. Ara s'em cau la cara de vergonya perquè jo li vaig fer una foto a un pobre noi mentre es treia el bitllet... i no li vaig dir res!!
Salutacions,

Anònim ha dit...

Doncs per treure el bitllet amb la tarjeta és més fàcil encara. La fiques a la ranura i al moment te la treu i ja t'apareixen els bitllets pendents, imprimir i apa.